Pytania i odpowiedzi

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania naszych klientów. Sprawdź proszę czy przypadkiem ktoś wcześniej nie zapytał o coś co Cię intersuje. Jeśli jednak potrzebujesz odpowiedzi na specyficzne pytanie napisz do nas poprzez formularz na stronie KONTAKT.

1. Jak mogę kupić wybrane produkty?

Każdy produkt dostępny w ofercie peani.pl posiada przycisk "Dodaj do koszyka". Klikając go dodajesz jedną sztukę produktu do swojej listy zakupów. Jeśli chcesz dodać więcej sztuk, kliknij w przycisk ponownie lub przejdź do koszyka i naciśnij przycisk „+” przy wybranym produkcie.

2. Nie mogę włożyć do koszyka wybranego produktu, co robię źle?

Prawdopodobnie w tej chwili nie mamy w naszym magazynie ilości tego produktu, którą chcesz kupić. W takiej sytuacji po kliknięciu przycisku "Dodaj do koszyka" system wyświetli komunikat o braku wystarczającej ilości produktów na stanie. 
Czasem również może zdarzyć się, że przy produkcie przycisk „Dodaj do koszyka” ma ciemny kolor i nie działa (nie daje się kliknąć). Oznacza to, że nie mamy ani jednej sztuki danego produktu w magazynie.

3. Złożyłam/złożyłem już zamówienie, ale chcę kupić jeszcze kilka dodatkowych elementów. Co robić?

To proste - najszybciej jak to możliwe skontaktuj się z nami. Sprawdzimy czy można jeszcze dołączyć nowe produkty do Twojego zamówienia. Jeśli nie zostało jeszcze spakowane to nie będzie z tym problemu.

4. Czy muszę się rejestrować?

Nie ma konieczności rejestracji w naszym sklepie przed dokonaniem zakupów. Jednak klienci zarejestrowani otrzymują od nas dodatkowe prezenty, upusty...

5. Czy moje dane podane w formularzu są u Was bezpieczne?

Tak. Cenimy Twoją prywatność i bardzo pilnujemy Twoich danych. Nigdy nikomu ich nie udostępnimy. Zgodnie z polskim prawem masz prawo do wglądu i zmieniania swoich danych.

6. Docierają do mnie Wasze e-maile, a ja nie mam u Was konta / nie mogę się zalogować

Prawdopodobnie Twój e-mail został zapisany do naszego newslettera i dlatego wysyłamy do Ciebie nasze wiadomości. Napisz do nas to sprawdzimy dokładnie co się dzieje. 

7. Czy mogę przyjść i kupić coś w Waszym sklepie na miejscu?

Niestety nie mamy powierzchni wystawowej, nasza  oferta skierowana jest do klientów z całego kraju i prowadzimy wyłącznie sprzedaż za pośrednictwem internetu.

8. Kiedy wyślecie moje zamówienie?

Zamówienia wysyłamy najszybciej jak to możliwe i zwykle już następnego dnia Twoje zakupy są już w drodze.

9. Właśnie zleciłam/zleciłem przelew na Wasze konto. Czy mam wysłać potwierdzenie przelewu do Was?

Bardzo dziękujemy, jednak ze względów technicznych musimy poczekać aż opłata pojawi się na naszym koncie. W takim przypadku zamówienie zostanie przekazane do realizacji zwykle następnego dnia roboczego.

10. Ile będzie kosztowała dostawa mojego zamówienia?

Koszty przesyłki uzależnione są od wartości zamówienia oraz metody wysłania. Zawsze znajdziesz aktualny cennik na stronie CZAS i KOSZT DOSTAWY .

11. Czy mogę zapłacić dostawcy?

Tak. Wszystkie możliwe metody wysyłki i płatności znajdziesz na stronie FORMY PŁATNOŚCI

12. Czy wysyłacie paczki za granicę?

Tak. Szczegóły można sprawdzić na stronie  CZAS i KOSZT DOSTAWY .

13. Przesyłka jeszcze nie dotarła, co się dzieje z moim zamówieniem?

O każdym etapie realizacji zamówienia informujemy Cię drogą e-mialową. Jeśli masz już informację o wysłaniu paczki, ale zamówienie nie dotarło w ciągu 2 dni, koniecznie się z nami skontaktuj.
Przygotuj numer zamówienia.

14. Moje zamówienie zostało anulowane, dlaczego?

Zamówienie, które nie zostaną opłacone w ciągu 14 dni są automatycznie usuwane z naszego systemu. Jeśli twoje zamówienie jest anulowane to nie ma możliwości jego przywrócenia i aby otrzymać te same produkty musisz złożyć nowe zamówienie.
Nie dokonuj płatności za zamówienie, które zostało usunięte.

15. Dlaczego moje zamówienie zostało odesłane do Was?

Zwykle mamy do czynienia z dwoma powodami odesłania do nasz przesyłki:
1. Niepoprawny lub niepełny adres dostawy
2. Nie odebranie przesyłki. 
W obu przypadkach konieczne jest dokonanie opłaty za ponowną wysyłkę.

16. Czy mogę podać adres firmy w której pracuję?

Tak, zamówienie zawsze wyślemy na adres podany przez Ciebie w formularzu zamówienia.

17. Jakie dane powinny zostać podane jako dane do wysyłki?

Poprawne adresowanie przesyłki zapewni szybkie jej doręczenie. Sprawdź czy wypełniając formularz zamówienia wpisane zostały wszystkie niezbędne dane. W szczególności zwróć uwagę na:
- Nazwę firmy i nazwisko odbiorcy (nazwa firmy jest konieczna, jeśli dostawa ma być do miejsca pracy;
- Ulicę, numer domu i mieszkania;
- Poprawny kod pocztowy.
Warto również podać numer telefonu, aby ułatwić kontakt kuriera przed doręczniem paczki.

18. Czy możecie wysłać pod inny adres niż mój domowy?

Tak, to Ty decydujesz gdzie wyślemy paczkę. Pamiętaj jednak o podaniu kompletnego adresu dostawy przy składaniu zamówienia. Jeśli masz konto w naszym sklepie warto też wpisać adres dostawy w ustawieniach konta, wówczas zaoszczędzisz czas przy składaniu kolejnych zamówień. Jednocześnie nie ma potrzeby podawania adresu zameldowania (jeśli jest inny niż miejsce, gdzie ma zostać wysłana przesyłka)

19. Czy mogę otrzymac Fakturę VAT?

Tak, zaznacz odpowiednie pole podczas składania zamówienia i podaj pełne dane niezbędne do wystawienia Faktury

20. W danych do faktury podana jest już nazwa firmy, czy to wystarczy?

Nie. Koniecznie jest podanie nazwy firmy w adresie do wysyłki zamówienia. Adres do wysyłki jest drukowany automatycznie z naszego systemu i nie są wówczas brane pod uwagę dane do fakury.

21. Potrzebuję korekty faktury VAT, jak mam to zrobić?

Skontaktuj się z nami podając dane z faktury, które wymagają korekty, wówczas wyjaśnimy dalszą procedurę.

22. Przesyłka jest uszkodzona, co robić?

Jeśli tylko zauważysz, uszkodzenie paczki sugerujące jej otwarcie przed doręczeniem, to koniecznie odmów jej odebrania. W przypadku odebrania uszkodzonej przesyłki spisz protokół uszkodzenia w obecności kuriera, będzie to pomocne do dochodzenia roszczeń reklamacyjnych.

23. Czy mogę zwrócić zakupione produkty?

Tak, zgodnie z prawem możesz zwrócić produkty zakupione w naszym sklepie.

24. Ile mam czasu na zwrot?

Na zwrot masz 14 dni. Szczegółowe zasady zwrotów określone są przepisami prawa oraz Regulaminem sklepu.

25. Otrzymane produkty są uszkodzone, co mam zrobić?

Każdą reklamację należy zgłosić nam najszybciej jak to możliwe po odebraniu paczki. Maksymalny czas na zgłoszenie uszkodzonego produktu to 14 dni od otrzymania przesyłki. W przypadku reklamacji każdą sprawę rozpatrujemy indywidualnie na podstawie przesłanego na nasz adres e-mail zgłoszenia. Po otrzymaniu Twojego e-mail nasz pracownik poinformuje Cię o dalszych krokach.

26. Czy mogę zamówić przez telefon?

 Niestety nie mamy możliwości przyjęcia zamówienia drogą telefoniczną.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl